<-img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=305131301473588&ev=PageView&noscript=1" />
מחלקות הקצביה
נתחי בקר טריים
הראה עוד מוצרים
עופות טריים בהטבה לזמן מוגבל!
הראה עוד מוצרים
נתחי טלה וכבש טרי
הראה עוד מוצרים
בשר טחון טרי
הראה עוד מוצרים
שרקוטרי באיינשטיין
הראה עוד מוצרים

מידע נוסף בנושא

חוויית הקנייה בעולם שלנו הולכת ומשתנה עם השנים, ומתאימה את עצמה לחיים בעולם שבו הטכנולוגיה היא זו שקובעת את קצב החיים. גם בתחום המזון, פיתוחים של פלטפורמות מסחר דיגיטליות מאפשרים הזמנה ושירות של סופרמרקט אונליין בתנאים שמתאימים לכל לקוח – תוך שמירה על סטנדרט שירות ברמה גבוהה מאוד. במיוחד באזור תל-אביב, כאשר קל מאוד להגיע לכל נקודה בעיר תוך פרק זמן של כמה דקות, שירותי הסופרמרקט אונליין פועלים לאורך כל ימות השבוע ומאפשרים לכם להימנע מבזבוז זמן מיותר, ובה בעת לשמור גם על אורח חיים בריא ומאוזן לאורך שנים ארוכות. אם אתם רוצים לעבור לשירות של סופרמרקט אונליין, וחשוב לכם לשמור על סטנדרט גבוה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל הצוות של Meatos Market בתל אביב ולהזמין משלוח בשר עד הבית.

סופרמרקט אונליין כשר 

בשונה מהקנייה בסופרמרקט רגיל, אפשר לקנות בשר כשר אונליין בצורה הרבה יותר חכמה ויעילה, מוצרים לכל בני המשפחה והבית, כאשר בוחרים לעבוד עם סופרמרקט אונליין. אין פיתויים ואין צורך לעבור בין מדפים עמוסי סחורה. כל המוצרים וכל האופציות העומדות לרשותכם באתר, ואתם יכולים לבנות את סל הקניות הדרוש לכם גם אם מדובר בסל קניות קבוע. ובמקרה שאתם רוצים לנהל את הקניות שלכם באונליין באופן שבועי, ניתן לשמור את סל הקניות הקבוע ורק לבצע שינויים קלים לפני כל ההזמנה מחדש. חוויית הקנייה הופכת הרבה יותר נוחה, כאשר אתם מבינים שלא צריך לעמוד בפקקים ואין שום סיבה לצאת מהבית, בשביל לקבל סחורות ברמה הכי גבוהה שיש.

סופרמרקט אונליין בת”א

חיים בעולם מודרני – הם חיים נגישים יותר לקראת התקופות העמוסות ביותר בשנה, כאשר המוני בית ישראל יוצאים לקניות לטובת שולחן החג, אתם יכולים לקחת את ההכנות באיזי – ועדיין להבטיח שהשולחן שלכם יראה לא פחות מרשים. הנגישות של סופרמרקט אונליין, הופכת את האפשרויות שלכם להרבה יותר נרחבות ומקלה בצורה משמעותית על הצורך לצאת מהבית לטובת קניות. זו היא בדיוק הסיבה שבגללה לקוחות חברת  Meatos Market בוחרים לחזור שוב ושוב לשירותי הסופרמרקט שלנו באונליין.

 

יש רק 24 שעות בכל יממה, ואנחנו צריכים ללמוד לנצל בצורה אפקטיבית וטובה במיוחד את הזמן שלנו, כאשר חיים תחת מגוון רחב מאוד של משימות ודרישות. כפועל יוצא, ישראלים רבים מבקשים להציל את הזכויות בתחומים שונים של משק הבית, כדי לצמצם את הצורך במטלות הבית ולפנות יותר זמן לנושאי משפחה וקריירה. הדרך הטובה ביותר שבה אתם יכולים לפנות לעצמכם כמה שעות טובות בשבוע, היא על ידי קניית מוצרי מזון באונליין ויצירת הרגלי משלוחים מהסופר באופן קבוע ויומיומי. על ידי פנייה לעזרה את הצוות המקצועי של Meatos Market, תוכלו להתאים את מועד משלוח מהסופר לצרכים שלכם ולאפשר רכישה של אוכל יוקרתי ואיכותי כמו משלוחי דגים מהסופר אשר מגיעה על דלת הבית שלכם בזמנים קבועים של השבוע.

משלוחים מהסופר מהיום להיום

העיקרון המשמעותי ביותר של שימוש בשירותי משלוחים מהסופר, כמו גם רכישה של מוצרי בשר או משלוחים מהמעדניה באונליין, הוא החיסכון בזמן. במקום לבזבז שעות ארוכות בעמידה בפקקים, או לבלות בין המדפים של הסופר בחיפוש אחרי מוצרי יסוד, אתם יכולים לבקש מאנשי צוות המכירות במיתוס מרקט לעזור לכם עם העבודה. אפשר לתאם את זמני המשלוח ולאפשר משלוח לקראת שעות הערב, כדי לקבל את המוצרים בדיוק ברגע שבו אתם יכולים להתחיל לבשל את ארוחת ערב לכל המשפחה. לחילופין, ניתן לתזמן את המשלוח לבוקר, או בעצם לכל שעה אחרת ביום שבה אתם רוצים לקבל את הסחורה הביתה. כך או כך, ההזמנה תגיע במלואה ואתם תוכלו להנות ממוצרים איכותיים שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

משלוחים מהסופר בתל אביב

המוצרים שאתם מכירים – בתנאים שאתם צריכים כל המוצרים שאתם הכי אוהבים והכי רגילים להשתמש בהם, בשגרת היומיום של המטבח שלכם, יכולים וצריכים להגיע עד הבית שלכם בלי שום בעיה. בוודאי ובוודאי אם יש לכם אפשרות לפנות ליצרנים ומשווקים, כמו Meatos Market, אשר יעזרו לכם להשלים את המשימה – ולשפר משמעותית את הזמינות שלכם במשימות החשובות ביותר במהלך היום יום.

0
    0
    העגלה שלי
    העגלה ריקה, כנראה שלא סיירתם עדיין באתר, התחילו לקנות :} ברוך הבא ל - THE BUTCHER'S קצביה ומעדניית בוטיק מבית משפחת מיתוס חזרה לחנות
      חישוב משלוח
      החל קוד שובר להנחה
      קופונים לא זמינים
      code10sefi קבל קוד שובר ל 10נחה קוד הזמנות חברים ומשפחה

      שירות לקוחות

      MEATOSMARKET

      אנחנו יודעים כמה הזמן שלך הוא דבר חשוב. לכן הכנו לך את מערכת לקניה קלה ומהירה, ובטוחה, במידה ויש משהו שתרצה לדעת, צ'אט הוואצאפ שלנו זמין לכול שאלה או בקשה .אנו במיתוס מרקט חושבים בראש ובראשונה איך לתת לך שירות מעולה במהירות וביעילות.

      בשאלות ותשובות כבר בדקת ?

      למרות שצוות שירות הלקוחות שלנו עונה הכי מהר ובהקדם האפשרי, יכול להיות שהתשובה לשאלה שלך כבר מופיעה בדף שאלות ותשובות, אנא בדוק שאלתך.

      לקוח יקר רוצה לדבר איתנו ?

      צוות מוקד השירות של האתר נמצא למענך בצ'אט הוואצאפ בין השעות 8:30 ועד 20:00. או זמינים בעוד בכמה ערוצי תקשורת אותם תוכל לבדוק בדף צור קשר .

      אהבת את האתר של MEATOSMARKET ?

      משהו לא ברור? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ונשמח לענות על כל שאלותיכם. שיחת יעוץ ללא עלות – 03-3810001 

      לקוח יקר, ברוך הבא למשפחה!

      הפרטים שלך נקלטו במערכת ואנו מיד יוצרים קשר..

      רק ממש לפני כי חשוב לדעת, אנו עושים הזמנות מרקט גדולות למשרדים, בתי עסק ואנו גם עושים אירועים במגוון מתחמי מסעדות קבוצת .MEATOS&Co, מנהל ההזמנות שלנו יצור עמך קשר בהקדם, או במהלך יום העסקים הבא!  בינתיים תוכל להיכנס אל אתרי המסעדות מתוך הדף אודותינו ובו לבחור תפריטים, ולעיין בגלריית המקומות. אגב כל מסעדות הרשת כשרות. :) ואנו נשמח לשרת אותך בכל עת, תודה משפחת MEATOSMARKET.

      הסניף לא פעיל

      האתר לא מקבל הזמנות, הסניף אינו פעיל. עמכם הסליחה.

      לקוח יקר, ברוך הבא למשפחת day-1 !

      הפרטים שלך נקלטו במערכת ואנו מיד יוצרים קשר..

      תודה על שיתוף הפעולה, במהלך הזמן הקרוב תקבל מאיתנו שיחה, ונוכל להתחיל את הדרך החדשה שלך באונליין…